FANDOM

Zwierzęta Luke'a Blaze'a to Feniks (bardzo rzadki) oraz Fenek (w stronach Anglii też bardzo rzadki i drogi).

Informacje:

Pierwszy raz widzimy Feniksa i Fenka w pokoju Luke'a gdy ten wstaje. Następnie ich karmi. Wiadomo jest, że feniks nazywa się Scarlett, a potem okaże się, że imię fenka brzmi Luna. Obie to samiczki.

Scar.jpg
Scarlett- Gdy Luke miał osiem lat, na jego parapet spadło coś szkarłatnego. Okazało się, że to był bardzo ładny feniks z rannym skrzydłem. Luke zabrał ją do pokoju i przez parę dni się nią opiekował. Gdy już miała lecieć uszczypnęła chłopca pieszczotliwie i została jego zwierzęciem. Wiadomo jest, że Scarlett służy Lukowi też do wysyłania i przesłania listów i drobnych prezentów, które mogła udźwignąć. Jako, że to feniks, umie odradzać się z popiołu.
Fenuś2.jpg
Luna- Luke miał już dziesięć lat. Wyjechał na Boże Narodzenie z rodzicami na Saharę. Luke bawił się wtedy na dwórzu. Wkrótce nadeszła Burza Piaskowa. Wszystko zdmuchneło, a po burzy chłopiec znalazł wygłodzonego, małego i samego fenka. Zabrał go i nakarmił. Ten przyzwyczajony, został z nim. Jest bardzo leniwa i duzo spi i je. W takim razie Luke nazwał ją Luna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki