FANDOM

Woodrow Edeford był uczniem Hogwartu a także jedną z najwybitniejszych osób, która tę szkołę ukończyła. Miał oceny wybitne z: historii magii, transmutacji, zaklęć, numerologii, obrony przed czarną magią, opieki nad magicznymi stworzeniami i z run. Z reszty przedmiotów miał ocenę powyżej oczekiwań. Został przydzielony do Gryffindoru. Już drugiego dnia naraził się Malfoyowi i został nazwany ,,Dziwadłem". Ale po tygodniu zadziwił prof. McGonagall używając zaklęcia pradawnego Vamdutios (za pomocą którego można kontrolować pogodę). Nie był przeciętnym uczniem,jako jeden z niewielu uczniów lubił historię magii (a nawet uważał za ciekawą), prawie najlepiej ze wszystkich uczniów napisał SUMY i zdał OWUTEMY za pierwszym razem. Już na drugim roku miał nieprzeciętne przygody. Został spetryfikowany przez Bazyliszka (nawet widział gdy wił się po korytarzach Hogwartu po czym ukrył się w łazience Jęczącej Marty). Chciał wszystkich ostrzec lecz zobaczył Bazyliszka w lustrze i został znaleziony przez Septimę Vector (nauczycielkę numerologi). Bardzo dzielnie bronił szkoły w dwóch Bitwach O Hogwart przed Voldemortem i śmierciożercami, przy czym został ranny. Woodrow był lubiany wśród wychowanków Gryffindoru przez: Harrego, Hermionę, Rona, Nevilla. Zaprzyjaźnił się też z Luną Lovegood. Był w posiadaniu drugiej najpotężniejszej różdżki stworzonej przez Śmierć. W dorosłym życiu zdobył wielkie poważanie i pieniądze jako Minister Magii. Lecz wyłącznie uczciwą pracą nie jak inni ministrowie. Zrewolucjonizował samo Ministerstwo Magii i zaniechał prześladowania mugoli i mugolaków. Poślubił Simon Royal-byłą wychowankę Ravenclaw'u, miał z nią trójkę dzieci: Jonathana, Mary i Woodrowa Juniora. Woodrow widzi też testrale ponieważ widział śmierć swojej przyjaciółki - zabitej przez wilkołaka. Obecnie mieszka z Simon i z dziećmi w rodzinnej posiadłości.

Pierwszy rok

Na swoim pierwszym roku postanowił każdego dnia zwiedzać Hogwart. Bardzo dobrze czuł się bibliotece gdzie czytał o zaklęciach, słynnych czarodziejach i o magicznych stworzeniach. Czuł się samotny ponieważ był osobą specyficzną. Więc zaczął rozmawiać z duchami błąkającymi się po Hogwarcie (w Boże Narodzenie śpiewał z nimi kolędy, w Noc Duchów rozmawiał z nimi o ich dawnym życiu). Pod koniec semestru zaprzyjaźnił się z: Harrym, Hermioną i Ronem.

Drugi rok

Właściwie na drugim roku Woodrow zaczyna swoje przygody. Zaintrygowany serią ataków na uczniów zaczął szukać odpowiedzi w starych księgach.Nie znalazł odpowiedzi lecz wciąż szukał. Zaczął nawet śledzić Harrego, Rona i Hermionę i kiedy zorientował się że szukają Diedzica Slytherina, zaczął martwić się o ich życie. To on posypał szaty Milicenty Bulstrode kocimi włosami aby Hermiona nie mogła iść z Harrym i Ronem. Chciał też zaczarować ruchome schody tak, aby uniemożliwiły Harremu i Ronowi przejście do pokoju wspólnego Ślizgonów. W końcu udało mu się dociec kto lub raczej co stoi za atakami na uczniów i chciał ostrzec nauczycieli i przyjaciół lecz bestia (Bazyliszek)przeszkodziła mu w tym.Chcąc uciec schował się w Łazience Jęczącej Marty gdyż Bazyliszek uniemożliwił mu ucieczkę do pokoju Gryfonów.Stanął przy lustrze i...ujrzał żółte,emanujące złem oczy Bayliszka. Nauczyciele zaczęli martwić się o swojego ucznia i wszczęli poszukiwania.Znalazła go Septima Vector (nauczycielka numerologi) i został przeniesiony do Skrzydła Szpitalnego. Gdy dojrzały mandragory,został uleczony eliksirem z nich i próbował dojść do siebie.

Trzeci rok

Na trzecim roku roku uczył ciężko eliksirów i obrony przed czarną magią gdyż chciał zdobyć sympatię prof. Snape'a. Spędzał też czas ze swoimi serdecznymi przyjaciółmi oraz uczył się o wilkołakach.Pomagał Harremu gdy ten dowiedział się że Syriusz Black jest jego ojcem chrzestnym.

Czwarty rok

Na czwartym roku podczas trwania Turnieju Trójmagicznego, gorąco kibicował Harremu i nie wierzył, że specjalnie wrzucił swoje nazwisko do Czary Ognia .Szokiem była dla Niego śmierć Cedrica Diggoriego i powrót Voldemorta.

Piąty rok,SUMY,Zakon Feniksa

Na piątym roku ,,zakuwał do SUMów. Od razu znielubił Dolores Umbrige i miał ochotę ,, Przemienić ją w ropuchę, którą jest.Po zdaniu SUMów z oceną powyżej oczekiwań dowiedział się o Zakonie Feniksa i że jego rodzice(Eleazar i Winfrey)należeli do niego.Wyruszył z przyjaciółmi do Departamentu Tajemnic gdzie miał odwagę rzucić zaklęcie Expelliermus w samego Voldemorta który rzucił na niego zaklęcie Cruciatus przez co stracił przytomność.Ocknął się w Skrzydle Szpitalnym a na zakończenie roku został nagrodzony za odwagę (gdyż nie każdy miałby odwagę rzucać zaklęciami w Voldemorta).

Szósty rok

Na szóstym roku postanowił dowiedzieć się więcej o Horacym Slughornie i o przeszłości Voldemorta. Był zniesmaczony na widok Lavender Brown i Rona, jak z resztą Hermiona i Harry. Dowiedziawszy się o Horkruksach chciał dołączyć do Harrego i Dumbledora lecz za późno ich znalazł. Zobaczył śmierciożerców przedzierających się o barierę Hogwartu. Chcąc ostrzec resztę było za późno...Dumbledor umarł a śmierciożercy wraz z prof. Snape'm, opuścili teren szkoły.

Siódmy rok, OWUTEMY,o brona Hogwartu, Śmierć Voldemorta

Ciekawostki

  • zawsze towarzyszy mu gadający mops-Leopold.
  • tak jak Hermiona Granger wrócił do Hogwartu aby zdać OWUTEMY.Udało mu się je zdać z oceną (W)wybitną.
  • Tiara Przydziału miała z nim wielki dylemat.Chciała przydzielić go do Huflepuffu,ze względu na jego lojalność,do Ravenclaw'u,ze względu na jego wielką wiedzę lecz ostatecznie przydzieliła go do Gryffindoru.
  • Tiara Przydziału głowiła się nad nim aż dziesięć minut(więcej niż np.prof.McGonagall).
  • Woodrow to imię staro-angielskie a Woodrow jest Brytyjczykiem
  • Wybacz Tom,nie zauważyłem Cię.-Tak zwraca się do Sami Wiecie Kogo.
  • Życie jest skomplikowane,przecież wiesz...-podczas rozmowy z Luną

Więcej z Fandomu

Losowa wiki