FANDOM

Sophie Odette Scott - ur. 19 listopada 1979 r. Najmłodsza córka i zarazem dziecko Josha Scott'a i Elizabeth Scott (zd. Belly). Młodsza siostra Joe Scott'a i Hyrepiona Scott'a. Uczennica Hogwartu, gdzie została przydzielona do Ravenclawu od 1991r do 1998r. Walczyła dzielnie w Bitwie o Hogwart, w której zginęła poprzez zaklęcie Avada Kedavra rzucone przez Bellatrix Lestrenge. Potomkini Roweny Ravenclaw i Heleny Ravenclaw, jednej z legendarnych założycieli Hogwartu. 

Wygląd

Stephanie nie była dziewczyną wyróżniającą się zbytnio wyglądem z tłumu. Miała długie, bo aż do pasa włosy koloru platynowego blondu które były bardzo proste (które były powodem wyprostowania) jednak kiedy była młodsza miała bardzo kręcone, oczy koloru nieba, czyli tak zwanego koloru błękitny, które miała też jej przodek, Rowena Ravenclaw. Posiadała też jasną i gładką połyskującą skórę. Jej wzrost nie był zbytnio duży, bo mierzył tylko 1,67m. Posiadała też znamię na nadgarstku, które posiadał każdy każdy członek rodu Scott'ów  - tzw. fala.

Charakter

Sophie jest osobą bardzo delikatną, i bardzo inteligentną, jak na potomka założyciela trzeciego Hogwardzkiego domu przystało. Była też zacięta w walce aż do końca, co czyniło ją tak zwaną Meridą Waleczną  i nigdy nie ustępowała NIKOMU (no może nauczycielom). Broniła swoich poglądów na temat czystości krwi, czy też obrzydzenia nawet do osób bardzo szanowanych. Po prostu nie kryła się ze zdaniem i już, tak po prostu miała we krwi. Nienawidziła wywyższania się, uważania się za lepszego, tak samo chamstwa dla słabszych. Jedyną szanowaną osobą, którą szanowała bez żadnych zachaczeń był Albus Dumbledore - dyrektor w czasach nauki Sophie

Biografia

Wczesne Życie

Stephanie urodziła się 19 listopada 1979r. w Londynie jako najmłodsza córka Josha Scott'a i Elizabeth Scott (zd. Belly).  Cała rodzina Scott'ów i Belly'ów radośnie przywitała ją na świecie, ponieważ była jedyną kobietą od dłuższego czasu w rodzie Scott'ów, a w rodzie Belly'ów jedyną narodzoną wnuczką dzieci państwa Belly młodszych seniorów. Jej dziadkowie (jak tradycja nakazywała od dłuższego czasu) nadali jej imię Stephanie, na cześć zmarłego jeden dzień przed narodzeniem dziewczynki pra pra pra dziadka - Stephana Belly'a. Jej cała rodzina, łącznie z rodziną Belly'ów była bardzo duża. Dziewczynka niechętnie okazywała magiczne zdolności w młodości, przez co dziadkowie martwili się o nią, i myśleli przez dłuższy czas że jest charłakiem, co wiąże się z wydziedziczeniem. (Rodzina Scottów i Belly'ów nie była szlachetna i tak samo starożytna jak ród Blacków, jednak cenili sobie czystą krew i popierali wyznawców czystej krwi). Jej drugie imię równie nadali dziadkowie, po zmarłej praciotce Heleny Scott, która zaś była jej prababcią. Na szczęście magiczną moc okazała w wieku dziewięcu lat, kiedy to podniosła różdżkę używając tylko własnej woli.

Pierwszy Rok w Hogwarcie

Trzydziestego pierwszego Lipca 1991 roku został dostarczony list informujący przyjęcie do szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, ku uldze seniorów rodu. Dziewczynka pojechała tam razem ze swoją kuzynką, Mariettą która była od niej rok młodsza. Podczas podróży do Hogwartu, relacje Marietty i Stephanie uległy znacznej zmianie, ponieważ Marietta wykłócała się z nią, aby przysiadła się z nią do Dracona i jego grupki, którego Stephanie miała okazję spotkać już gdy kupowała szaty, i Dracon bardzo nieprzyjaźnie się z nią przywitał, ponieważ była członkinią rodu rodu rywalizującego z rodem Malfoyów, co za potem Marietta uznała ją za ,,Nietolerującą Innych Debilką'' Więc takim oto sposobem Stephanie przysiadła się do Hermiony Granger i Neville'a Longbottom'a, z którymi się zaprzyjaźniła, chociaż Hermiona wydawała się Stephanie nieco za bardzo zarozumiała, z tego powodu wolała się trzymać razem z Neville'm, i uczestniczyła w poszukiwaniach jego żaby, Teodory. Podczas poszukiwań poznała Harry'ego Pottera i Ronalda Weasleya, którzy również jechali na pierwszy rok nauki, i się z nimi zaprzyjaźniła, jednak nie mieli potem żadnych głębszych relacji, w postaci np. rozmawiania ze sobą w przedziale, czy też w trakcie nauki w Hogwarcie. Tiara przydziału ku zaskoczeniu dziewczyny przydzieliła ją do Ravenclawu, chociaż sama miała wątpliwość. Od początku nienawidziła ówczesnego profesora Obrony Przed Czarną Magią - widziała w nim coś bardzo podejrzanego. Próbowała to zgłosić Dyrektorowi, jednak nigdy nie udawało jej się go powiadomić w jaki kolwiek sposób, bo zawsze albo był zajęty rozmową (A przecież Sophie od zawsze była wychowywana na urodzajną damę, którą potem się wyda za mąż za czystokrwistego mężczyznę, z dobrym rodowodem). Zaprzyjaźniła się z Hermioną, która jednak okazała się być bardzo miła i sympatyczna, jednak miała dalej cechę, którą Stephanie bardzo ceniła - była to bystrość i inteligencja. Pomogła rozwiązać Hermionie, Ronowi i Harry'emu zagadkę, co ukrywa Snape (czytaj. Quirrell*). I odtąd stała się można tak powiedzieć ich dalszą przyjaciółką. Przyszła też go odwiedzić po walce z Voldemortem, przynosząc mu stos czekoladowych żab, które udało jej się zebrał przez cały rok. 

Drugi Rok

Pierwszego sierpnia 1992 roku Sophie wraz z kuznynką Mariettą, która była już na trzecim roku nauki pojechała na ulicę pokątną, spotykając Cho Chang - najlepszą przyjaciółkę swojej kuzynki. Dziewczyna wydawała się Sophie bardzo miła, jednak zauważyła w niej coś podejżanego, dlatego wolała trzymać ją na dystans. Następnie trzydziestego pierwszego sierpnia

Trzeci Rok

W edycji

Czwarty Rok

W edycji

Piąty Rok

W edycji

Szósty Rok

W edycji

Siódmy Rok

Bitwa o Hogwart

Późniejsze Życie

Galeria

ARTYKUŁ DOPIERO ZACZĘTY!

  • jest błąd przy nazwiska nauczyciela OPCM'u. Jeżeli możesz, popraw to ;)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki