FANDOM

To ja jestem tym JEDYNYM który przeżył! Tylko mi się to należy, nikomu innemu! Jestem od was wyżej o dwa razy! Jestem BOGIEM! — Siecior o sobie.

Skansen.png

Siecior.

Siecior (ur. przed Chrzestem Polski, zm. 2016) — potężny polski czarnoksiężnik, jeden z Ojców Słowiańskich. Główny antagonista filmu Korona Światowida.

Buografia

Siecior był jednym z Ojców Słowiańskich, pierwszych Słowiańskich czarodziejów. Specjalizował się w zaklęciach zadających ogromny ból i piekielne męki, takich jak Cruciatus. Nawet jego sprzymierzeńcy lękali się go, albowiem posiadał on mroczne serce. Po mutacji w formę adaptacyjną aby lepiej używać swojej magii, zmienił się w coś na kształt poskręcanego z czarnych gałęzi, chudego humanoida z jelenią czaszką zasłaniającą twarz. Podczas gdy inni jego pobratymcy zmarli, on utrzymywał się przy życiu pijąc krew Jednorożca. Wkrótce zaczął on popadać w szaleństwo, a gdy w 1920 dowiedział się o istnieniu Korony Światowida - potężnym magicznym urządzeniu zdolnym dać użytkownikowi nieograniczną moc, zapragnął ją zdobyc W 2016 zaczął szukać jej po całej Polsce wraz z Łowcami, grupą czarodziejów która mu pomagała. Kiedy ją w końcu zyskał dzięki interwencji i prowokacjom Ryana przez przypadek ją zniszczył, czym sprowadził na siebię gniew antycznych Słowian. Momentalnie duchy i demony zaczęły wychodzić ze ścian, podłogi i sufitu świątynii a potem zaciągnęły go do zaświatów. Zniknął on wtedy w chmurze dymu, a w miejscu w którym zniknął pozostał jego drewniany nagrobek z jego twarzą wykrzywioną w grymasie przerażenia. Po śmierci jego dusza prawdopodobnie znalazła się w drzeworycie jego przedstawiającym w gmachu Polskiego Ministerstwa Magii tak jak dusze reszty Ojców.

Cytaty

  • "Nie! Nie! Coś ty narobił! Co się dzieje! Nie, ja jestem jednym z was! Jestem Bogiem! Nie godzę się na takie...Co się dzieje! Ja jestem Bogiem! BOGIEM! BOŻEEEEEEEE!" - Siecior do duchów tuż przed śmiercią, zaciągany do zaświatów.
  • "To jest moja Korona. Moi bracia wykuli ją kiedy połowy z was nie było nawet jako błysk w Bożym oku!"

Ciekawostki

  • W angielskiej wersji filmu jego imię wymawiane jest "Syee-tzyy-oohr" czyli Sjetyzjor.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki