FANDOM

Shade Reemur- to kolczatka

Urodziła się w 1983 r.p.n.e. w Egipcie.Jej rodzicami były dwie legendarne,uzdolnione magicznie kobiety Amelię oraz Carolinę Reemur.Od najmłodszych lat była wychowywania w okultyzmie oraz demonizmie,by mogła stać się

Human version shade the echidna by true2love-d5u3e31.jpg

najpotężniejszą bronią na mugoli.W wieku szesnastu lat poznała demona Rathhala ,który dał jej nieśmiertelnośćwiczenia w zamian,że będzie nim władać jako kosą.W późniejszych latach nadal ćwiczyła swoje czarnomagiczne umiejętności oraz praktykować polowania na mężczyzn z powodu jej nimfomatyzmu.Aktualnie jest byłą żoną Salazara Slytherina oraz macochą Nathalie Slytherin.Shade jest ostatnią z rodu Reemurów.Posiada ponad 4000 lat ,ale jej ciało nadal jest dziewiętnastoletnie.

Shade the echidna by akatsukishiranui fox-d6mvplg.png

Talenty I Zdolności

Shade potrafi mówić w języku węży,walczyć za pomocą demonicznej kosy.Włada okultyzmem oraz Legilimencją.Potrafi kontrolować umysł co łączy z torturami i zjada dusze. Umie także uwodzić mężczyzn wzrokiem.

Wygląd i charakter

Shade ma kolce zaczesane w tył,ciemnopomarańczowe futro,liliowe oczy,czarną opaskę na czole,wokół oczu białe elipsy,a na kolcach białe zygzaki,Chodzi ubrana mrocznie.W wersji człowieka ma skórę o neutralnym zabarwieniu,pomarańczowe włosy związane w kucyk,liliowe oczy,nie posiada opaski i nosi dresowy strój.

Jej charakter jest zmienny.Nie raz jest miła, pomocna i ciepła ,a zarazem zimna i wredna.Często nie czuje uczuć podczas zabijania.

Shade.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki