FANDOM

Cisza. Tylko słyszał Harry leżąc na swoim łóżku w pokoju Rona. Harry lężał przykryty kądrą. Nie był jeszcze w pidżamie, a wszyscy już spali i dochodziła 24. Pod kądrą miał schowaną różdżkę i w ręku trzymał kilka kopert. Harry patrzył się na zegarek, jak zachipnotyzowany, który stał obok jego łóżka, na półce.

- Niech już będzie 24 - mówił szeptem Harry patrząc cały czas na zegarek. WRESZCIE!!! Za minute będzie północ i Harry będzie mógł otworzyć koperty. Jeszcze 30 sekund. Harry zapalił światło za pomocą różdżki i kiedy zegarek wybił pólnoc Harry otworzył pierwszą koperte. list był od Luny.

              30.07.2000                                                               

Drogi Harry,

po pierwsze chcę powiedzieć ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Chciałabym powiedzieć ci to
Niezroz.jpg

Zapominajki

prosto w oczy, ale nie moge przyjechać do Nory. Szkoda. Jako prezęnt chcę ci dać. Zapominajki. Znalazłam je z ojcem kilka dni temu. Zapominajki to śliczne kwiaty, które potrzebują dużo wody, więc zara je podlej. Zapominajki są niebezpieczne. Powodują, że człowiek zapomina ważnych rzeczy np. tak jak ja i mój tato adres naszego domu, więc dlatego ten list piszę z małej restauracji w Londynie. Pisałam ostatnio z Nevillem i pytałam się go czy nie chce się spotkać w Londynie. Długo się nie widzeliśmy, bo chyba kilka tygodni. Jeśli chcecie to przyjedź z Ronem i Hermioną do centrum miasta 03.08 około 14:00. Kiedy się spotkamy dam ci jako drugi prezent eliksir, który sprawia, że to czego się zapomniało znowu się pamięta. Mogłabym tego urzyć na sobie i ojcu, ale zapomniałam gdzie go dałam. Ok. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i do zobaczenia w Londynie.

P.S Mam do ciebie jedno pytanie. Czy Londyn jest stolicą Anglii. Nie wiem tego, bo też zapomniałam.

Luna Lovegoog

Luna Lovegood zawsze miała mase problemów, ale była miłą osobą, która była podobna do Harrego. Widziała jak jej mama umiera. Harry wyjął z koperty doniczkę z Zapominajką i odrazu jak ją wyjął połozył obok zegarka, aby na niego nie zadziałała. Harry wziął kolejną kopertę. Tym razem była od Nevilla.

                                                               30.07.2000

Drogi Harry,

z okazji twoich urodzin życze cie wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Jako mugol byłbyś dopiero teraz
Slimaki-2-.jpg

Czekoladowe ślimaki

dorosły, więc masz szczęście, że jesteś czarodziejem. Jako prezęnt daję ci Czekoladowe ślimaki. Nie wiedziałem co chciałbyś dostać, więc poprosiłem babcię, aby Ci coś kupiła. Nie wiem czy wiesz, ale pisałem ostatnio z Luną. Chce się spotkać. Nie pamiętam kiedy, bo z jej listem przyszedł jeszcze jakiś dziwny kwiat, który znalazła i teraz ciągle czegoś zapominam np., że masz jutro urodziny (babcia mi przypomniała). Jak się z nią kiedy spotkam to oddam jej te kwiaty, jeśli ich nie zapomnę. Jeślibyś mógł przyślij mi list, na którym napiszesz kiedy mamy się spotkać. To do zobaczenia Harry. Wszystkiego najlepszego!

P.S. Ten list mam dać mojej sowie czy dać go na pocztę?

Neville Longbottom

Luna i Neville pasują do siebie w 100%. Neville zawsze ma z czymś problemy np. z czarami, ale kiedy był w siódmej klasie poradził sobie bardzo dobrze. Neville mieszka ze swoją babcią i kocha zielarstwo. Napewno będzie kiedyś nauczycielem w Hogwardzie. Ostatni list był od Hagrida.

                                                                          30.07.2000

Drogi Harry,

wszystkiego najlepszego! Jak ten czas szybko leci. Jeszcze pamiętam jak przywiązłem co do twoich wujków. Byłeś taki mały. Miałeś wielkość mojej ręki, a teraz sięgasz mi po ramię. Już niedługo będziesz miał: żonę,
Diagon-alley-web.jpg

Ulica Pokątna

dzieci własne mieszkanie, ale nie będziesz nigdy tak duży jak ja. Z okazji twoich urodzin zapraszm cię 03.08 na 14:00 do Londynu, a dokładniej na Pokątną. To będzie niespodzianka. Odpisz do mnie, abym wiedział, że przyjedziesz (Ron i Hermiona miło widziani). Co go Hogwartu cały czas wygląda tak jak go ostatnio: zniszczony, jednak uczniowie będą się uczyć w Ministerstwie Magii. Nie wiem co mam ci jeszcze napisać więc prosze cię szybko, abyś odpisał na mój list.

Rubeus Hagrid

Hagrid był pierwszą osobą ze świata czarodziejów jaką poznał Harry. Kiedy Harry miał 11 lat przyszedł do niego i powiedzial mu całą prawdę. A co do jego prezętu, to napewno będzie to jakaś impreza. Harry wyjął z szuflady pióro, dwie kartki i napisał do Nevilla i Hagrida. Harr otworzył opakowanie z Czekalodowymi ślimakami w zjadł jednego. Był pyszny. Schował wszystkie rzeczy pod łóżko i zgasił światło wydobywające się z jego różdżki. Harry ziewnął. Zdjął okulary, położył swoją różdżkę obok Zapominajki i zamknął oczy i odrazu zasnął.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki