FANDOM

Rodzina Edeford — bardzo stary i potężny ród czarodziejów powształy około 500-600 lat temu. Jedyni znani i żyjący członkowie rodziny to: Eleazar Edeford, Winfrey Edeford, Woodrow Edeford, Simon Edeford(zd.Royal), Jonathan Edeford, Mary Edeford i Woodrow Edeford Junior. Założycielem rodziny jest Ulrich Edeford.

Legenda o założeniu rodziny

,,Ulrich Edeford- potężny czarodziej,władający zaklęciami pradawnymi od Mortadinn po Vindex,przechadzał się po pobliskich  wzgórzach,napotkał ogromny kanion.Nie chciał zawracać bo był ciekawski od urodzenia i zaklęciem wyczarował most z gałęzi.Przeszedłszy przez niego napotkał ostatnią istotę którą chciał spotkać.Jej kościste palce,puste oczy,czarny płaszcz.Śmierć.Śmierć w fizycznej postaci.

-Czego tu szukasz,wątły śmiertelniku?

-Ja...byłem ciekawy co jest po drugiej stronie.-rzekł Ulrich przerażony

-Twa odwada jest wielka.Zasługujesz na nagrodę-rzekła Kostucha tajemniczo.

-Tą nagrodą będzie różdżka która przewyrzszsza mocą inne.Od teraz będą takie dwie.

-A gdzie jest druga?-rzekł Ulrich.

-Różdżkę z czarnego bzu stworzyłam dla jednego z trech braci.Lecz nie potrafił uszanować tego cennego daru.

Na te słowa wzięła sztylet i z pięknego jesionu,włosa testrala ktory stał w pobliżu,stwożyła różdżkę o której mówiła.Ulrich przyjął dar i postanowił odpowiedzialnie posługiwać się nim.Lecz postanowił podziękować Śmierci.Wyciągnął sakwę ze srebrnymi monetami i chciał wręczyć Śmierci lecz gdy się odwrócił,postać zniknęła.Od tej pory kolejni członkowie rodziny z ojca na syna przejmowali potężną różdżkę którą władali.

Rodzina Edefordów biegle włada zaklęciami pradawnymi i słynie z mądrości oraz szlachetności i większość jej członków wyrasta na potężnych czarodziejów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki