FANDOM

Revor - Zagłada - wbrew nazwie, jest to gra w uniwersjum Harry'ego Pottera.

Gameplay

W grze jest widok z perspektywy trzeciej osoby, steruje się myszką i klawiaturą.

Sterowanie

W - Do przodu.

S - Do tyłu.

A - W lewo.

D - W prawo.

LPM - strzał.

TAB - wybranie zaklęcia i broni.

Spacja - skok.

Broń

  • Różdżka - standardowa broń dostępna na początku gry, są na niej dostępne wszystkie zaklęcia, ale zadają one o 10 obrażeń mniej.
  • Kostur - mocna broń, jest dostępna na niej tylko Rictusempra i Sectumsempra, ale zadają one o 20 obrażeń więcej.

Zaklęcia

  • Rictusempra - zaklęcie zadające 10 obrażeń. Ma czerwony kolor.
  • Sectumsempra - zaklęcie zadające 30 obrażeń. Ma czerwony-żółty kolor i jest bardzo szybkie.
  • Diffindo - zaklęcie zadające 20 obrażeń. Ma wygląd fioletowego promienia i jest samosterowalne.
  • Furia Chrinisa - zaklęcie zadające 60 obrażeń. Ma wygląd zielonej kuli, jest dość powolne.
  • Petrificus Totalus - zaklęcie unieruchamiające wroga na 10 sekund. Jest szybkie i ma kolor czarny.
  • Expecto Patronum - zaklęcie nie zadające obrażeń żadnemu wrogowi, poza Dementorami którym zadaje 80 obrażeń. Wygląda jak biały promień.

Wrogowie

  • Chrobotek - fioletowy grzyb z mackami, wypluwa toksyczny gaz. Ma 10 HP.
  • Korniczak - zielona masa z żółtymi oczyma i trąbą którą wypluwa kwas. Ma 20 HP.
  • Dementor - mroczna istota w czarnym kapturze która podlatuje do gracza i stara się go trzasnąć łapą, unieruchamiając go po czym zaczyna wysysać go, co zaciemnia ekran i odbiera życie. Ma 200 HP, nie działa na niego żadne zaklęcie poza Expecto Patronum.
  • Heliopata - ognista istota w czerwonym habicie, stara się podpalić gracza lub rzucić w niego ognistą kulą. Ma 200 HP.

Soundtrack

  1. Azkaban.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki