FANDOM

Maichel Greback – jeden z najpotężniejszych czarodziejów. Już w wieku 25 lat został aurorem oraz w wieku 11 potrafił wyczarować cielesnego Patronusa, który przyjmował postać Kalkora Polskiego. Radził sobie z transmutacją i czarną magią.

Wczesne życie

Maichel  urodził się w zamożnej i szanowanej Rodzine Greback. Już jako 4 letni chłopiec potrafił transmutować się w harpie. Potrafił również przywoływać do pokoju ptaki, w tym Feniks, którego sam potem hodował. Rodzina mieszkała w pałacu, lecz jako jedyna rodzina trafiała do Gryfonów. Gdy dwaj starsi bracia się w go zaczynali, przywoływał Lelka Wróżebnika, po to by ich przestraszył.

Atak Greybacka

Rodzina miała wrogie stosunki do wilkołaków. Jednak wilkołak Fenrir Greyback zemścił się za to. Wkradł się do pokoika. Gdy ojciec się obudził już nie było wilkołaka. Jak się okazało, młody czarodziej zamienił się w harpie i przegonił zdziczałego poplecznika Voldemorta.

Lata w Hogwarcie

Gdy Harry był na drugim roku, on zaczynał pierwszy. Został przydzielony do Gryfonów. Podczas pierwszego śniadania był senny i zamienił się w Harpie. Musieli wezwać Sneapa, który przygotował dla niego eliksir. Lubił bardzo obronę przed czarną magią. Sporządził kilka zaklęć pojedynkowych, w tym Maximus. Zapisał się do klubu pojedynków. Pewnego dnia mistrz pojednyków w Wielkiej Brytanii wstąpił do Hogwartu, wyzwał Grebacka. Mistrz pojedynków rzucał zaklęciami, a ten je obronił, aż w końcu rzucił Maksimus. I został mistrzem pojedynków. Kilka lat później wstąpił do Gwardi Dumbledora i jako pierwszy wyczarował Patronusa, którego już umiał. Wziął udział w Bitwie o Hogwart.

Późniejsze życie

Po szkole nie wrócił do Hogwartu. Został aurorem i ożenił się z Anną Black. Miał jednego syna. Został jednym z najpotężniejszych czarodziejów.

Zdolności Magiczne

Przedmioty z Hogwartu: dostał W ze wszystkich lekcji z Hogwartu. W dodatku pokonał Mistrza Pojedynków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki