FANDOM

Magic Love (pol. Magiczna miłość) – opowiadanie, którego autorem jest 32Polak.

Aby nie niszczyć zabawy z czytania, autor nie podaje nazw rozdziałów.

Rozdział I

Rodzina Aaronów była jedna z najbardziej bogatych i lubianych rodzin w Kornwalii. Wszyscy ludzie, którzy mieszkali w okolicy posiadłości rodziny – dużym domu, otoczonym dużym żywopłotem – rozmawiali o nich godzinami. Mówili, że jest to jedna z najmilszych rodzin na świecie i najbardziej normalnych. Tutaj jednak się milili.

Rodzina Aaron byłą rodziną czarodziejów i to czarodziejów czystej krwi. Żaden z członków rodziny nie miał nigdy kontaktów z mugolami, nie zadawali się z nimi. Byli z tego dumni, jednak nie mogli rozpowiadać tego ludziom, mieszkającym nieopodal ich.

Głupio by to brzmiało, gdyby jeden z rodziny Aaronów podszedł do zwykłego człowieka i powiedział:

– Wiedziałeś, że moja rodzina nie zadaje się z ludźmi twojej marnej rasy?

Członkowie rodziny mieszkali we wszystkich zakątkach świata, jednak ta historia opowiada, o osobach mieszkających w Kornwalii, w małej miejscowości o nazwie Fors. Była to mała i nikomu nic nieznacząca miejscowość, gdzie mieszkała około czterystu mieszkańców. Wszyscy powiedzieliby, że to wieś, jednak mieszkańcy Fors uważają inaczej.

Rodzina Aaron mieszkała w swoim domu, stojącym nad urwiskiem. Mieli szybki dostęp do morza. Musieli tylko zejść po kamiennych schodkach, aby znaleźć się na plaży.

Ich dom był żółty. Otaczający go żywopłot, zakrywaj nie tylko dom, ale ich ogród, gdzie najwięcej było białych róż. Całymi dniami pracownicy rodziny, spędzali całe dnie, aby ogród był doskonały. Tymi pracownikami były domowe skrzaty, które był tutaj traktowane, jak śmiecie, jednak jedna osoba był inna. Był nią Marco.

Marco był szesnastolatkiem. Był wysokim, dobrze zbudowanym chłopakiem. Miał kruczoczarne włosy i oczy, które przyciągały dziewczyny z jego domu w szkole, z Ravencalwu.

Mimo jego mrocznych oczu, Marco miał miły wyraz twarzy i słodki uśmiech. Wiele osób mówiło mu, że jego zęby są śnieżnobiałe i te osoby miały rację. Jego zęby były nieskazitelnie piękne. To wszystko Marco zawdzięczał swojemu wujkowi Dentemowi Aaronowi, będącego dentystą dla wampirów.

Historia zaczyna się w sobotę, dwa dni przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki