FANDOM

Krwisty Kopalnik (ang. Bloody Rockripper) - ogromne, 4-metrowe magiczne stworzenie żyjące pod ziemią w Wielkiej Brytanii. Ministerstwo
Kocieł.jpg

Krwisty Kopalnik.

Magii dało mu kwalifikację XXXXX, lecz specjalnie planowano dla tego konkretnego potwora wprowadzić nawet wyższą. Poboczni, a później główni antagoniści filmu Harry Potter i Bractwo Skał.

Opis

Krwiści Kopalnicy to wielkie chrząszcze, wysokie na dwa metry i długie na cztery metry, uzbrojone w dwie pary odnóży, skrzydła oraz wielkie chwytne kleszcze przypominajace nieco dwie kosy, za pomocą których są w stanie przecinać skały oraz robić tunele. Potrafią komunikować się z czarodziejami za pomocą telepatii. Ich larwy są czerwone oraz wielkością przypominają sporego kota i potrafią pluć we wrogów żrącym kwasem. Stworzenia te odczuwają niewyobrażalną i nieuzasadnioną nienawiść do wszystkich innych gatunków - magicznych lub nie - a zwłaszcza ludzi. Jedyna rasa jaka jest w stanie ich powstrzymać to starożytni Wypalacze. Kopalnicy żyją głęboko pod ziemią, blisko jądra planety. Są niemalże ślepi, a światło ich zabija.

Historia

Krwiści Kopalnicy kiedyś nieskrępowanie mordowali mugoli, lecz gdy magia po raz pierwszy się pojawiła na świecie, czarodziejom udało się ich zapędzić do wnętrza
Kocieł2.jpg

Larwa Kopalnika.

ziemi dzięki wielkiemu lejowi krasowemu, który jeden z nich utworzył. Kopalnicy zostali uwięzieni niemalże w jądrze ziemi, a przez wiele lat ich ciała przystosowały się do ciemności i ewoluowały w znacznie niebezpieczniejsze. Chowali oni urazę przez ten cały czas, szykując się do ataku. Pewnego dnia w 2016, mugolska maszyna drążąca przebiła się aż do ich kryjówki, powodując iż się uwolniły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki