FANDOM

Autorem tego artykułu jest Smokescreen4 (dyskusja) 16:52, maj 28, 2016 (UTC)

Kevin Benjamin Scamander — uczeń Hogwartu, należący do Gryffindoru. Jest wnukiem Newtona Scamandera oraz synem Alexa i Rebecci Scamanderów. Urodził i wychował się w Londynie. W wieku siedmiu lat jego ojciec zmarł, przez co rodzina się załamała.

W latach 1990-1997 uczęszczał do Hogwartu, gdzie został przydzielony do Gryffindoru.

Wygląd

Kevin był chłopcem średniej postury. Jego wzrost przekraczał 170 centymetrów. Miał ciemno-brązowe włosy oraz niebieskie oczy.

Scamander bardzo lubił się ubierać w luźny sposób, dlatego obcisłych i niewygodnych ubrań nigdy nie zakładał. Podobnie było w przypadku koszul.

Charakter

Kevin wyznawał wyższe wartości, to znaczy honor, sprawiedliwość, dobro. Zawsze stawał w obronie słabszych, przez co wśród ślizgonów nazywano go "rycerzem". Lubił pomagać innym.

Kevin nie znosił słabych wyników w nauce. Choć cechowała go wyjątkowa mądrość, to wobec siebie był bardzo surowy. Nigdy nie porównywał się do innych, gdyż uważał, że każdego mierzy się inną miarą.

Scamander nie był zbytnio odważny, ale kiedy ktoś chciał zrobić krzywdę komuś, zawsze reagował. Odznaczał się też sprytem i wytrwałością w dążeniu do celu.

Bardzo ważnym elementem psychiki Kevina była ambicja. Chłopakowi bardzo zależało na osiągnięciu czegoś wielkiego, porównywalnego do odkryć dziadka.

Umiejętności magiczne

  • Magia niewerbalna -
  • Pojedynki -
  • Zaklęcia -
  • Patronus -

Biografia

Wczesne życie

Kevin urodził się 26 czerwca 1979 roku w Londynie, gdzie się również wychowywał. Jego rodzicami byli auror Alex Scamander i mugolka Rebecca Scamander. Był uczony przez ojca magii od czwartego roku życia, dzięki czemu Kevin stał się później lepszym czarodziejem. W wieku siedmiu lat jego tata zmarł podczas misji, mającej na celu złapanie śmierciożercy. Rodzina przeżyła przez to kryzys, ale udało jej się przetrwać.

Pierwszy rok

List i stacja King's Cross

Ksmały.jpg

Kevin na peronie 9 i 3/4

Po osiągnięciu jedenastego roku życia chłopiec dostał list z Hogwartu, w którym został zaproszony do nauki w tej szkole. Wykupił wszystkie potrzebne książki i magiczne przedmioty. Bardzo dużo czasu poświęcił u Ollivandera, gdzie po dwóch godzinach poszukiwań udało mu się znaleźć odpowiednią różdżkę z żadkim piórem feniksa w roli rdzenia. Razem z innymi uczniami wyruszył na stację King's Cross i dostał się na peron 9 i 3/4. Tam przypadkowo zderzył się z Marcusem Devlinem, przez co wypadły jemu wszystkie rzeczy. Kevin pomógł mu je pozbierać. Razem usiedli w przedziale i dowiedzieli się więcej o sobie, dzięki czemu zaprzyjaźnili się.

Tiara przydziału

Zaraz po przyjeździe pociągu do Hogwartu uczniowie zostali skierowani przez profesora Hagrida do łódek, którymi mieli się dostać do zamku. Kevin i Marcus usiedli razem. Dosiadł się do nich również starszy o dwa lata Thomas Johnson. Chłopcy wymienili kilka zdań, Kevin opowiedział o swoich korzeniach, Thomas z kolei zdradził im, że jest z Hufflepuffu. Po chwili zauważyli wysokiego i dobrze zbudowanego ucznia. Scamander spytał kim on jest. Thomas wyjaśnił, że to Aaron Stoner, chodzący obecnie do piątej klasy niekwestionowany mistrz pojedynków w Hogwarcie. Po chwili dołynęli do brzegu. Zaraz potem uczniowie udali się do wielkiej sali. Tam pierwszaki dowiedziały się, że zostaną podzielone na cztery domy. Osoby odczytywano w kolejności alfabetycznej, dlatego Marcus był jednym z pierwszych. Tiara chwilę się przy nim zastanawiała, lecz ostatecznie przydzieliła go do Gryffindoru. Następny był Frank Erics, który dostał się do Slytherinu. Kevin zauważył, że chwilę potem podbiegł do Aarona i wymienił z nim kilka zdań. Kolejne osoby podchodziły i odchodziły od tiary. Tuż przez Scamanderem została wywołana Jessica Sanders. Wydawała się Kevinowi mądrą dziewczyną. Nie mylił się. Tiara nie miała wątpliwości, wybrała jej Ravenclaw. W końcu nadszedł czas na niego. Z lekkim stresem podszedł do tiary, a profesor McGonagall założyła mu nakrycie głowy. C
Ksws.jpg

Uczta powitalna

hłopak zamknął oczy. Tiara zaczęła myśleć i mówić, że korzenie wskazują na Hufflepuff, umysł na Ravenclaw, a jego cechy na Slytherin i Gryffindor. Minęło dziesięć minut, aż nareszcie wykrzyczała na całą salę: "Gryffindor!". Bardzo się ucieszył na wieść, że będzie w jednym domu ze swoim nowo poznanym kolegą. Niedługo potem rozpoczęła się uczta powitalna.

W obronie kolegi

Kevin i Marcus zmierzali w kierunku lochów, gdyż zaczynała się właśnie lekcja eliksirów. Devlin jadł czekoladę. Przypadkowo zderzył się z Aaronem Stonerem i go ubrudził swoim przysmakiem. Ten się zezłościł i użył na nim zaklęcia Drętwota. Chłopiec upadł na ziemię. Kevin bez wahania zareagował i użył zaklęcia Expelliarmus, przez co przeciwnikowi wypadła różdżka z rąk. Aaron był zszokowany, gdyż tego typu zaklęcia uczy się w Hogwarcie później, niż na pierwszym roku. Całą sytuację widziała profesor McGonagal, która odjęła obu domom po dziesięć punktów. Od tego czasu członkowie Slytherinu nazywali Kevina "rycerzem".

Lekcja obrony przed Czarną Magią

Kswhogwarcie.gif

Kevin na lekcji obrony przed Czarną Magią

Dzień później Kevin i Marcus mieli pierwszą lekcję obrony przed Czarną Magią. W trakcie lekcji Kevin był bardzo aktywny, gdyż większość wiedzy nabył kilka lat temu od ojca. Galatea Merrythought była pod wrażeniem, dlatego zaproponowała, aby zademonstrował znane mu już zaklęcia. Chłopak miał okazję popisać się swoimi umiejętnościami. Wykonał kilka czarów, a pani Merrythought dała Gryffindorowi piętnaście punktów. Frank Erics się z tego powodu wkurzył i powiedział, że on też tak potrafi. Zaczął wywijać różdżką, ale nic mu nie wyszło i zepsuł wiszący nad salą żyrandol, który spadł, ale pan Merrythought szybko zareagowała i zatrzymała go w locie, ratując uczniów przed zgubnym losem. Odjęła również dwadzieścia punktów Slytherinowi za wybryk Franka.

Dziennik Newtona Scamandera

Kilka dni później dyrektor Dumbledore wezwał Kevina do gabinetu. Chłopak myślał, że chodzi o jego sprzeczkę z Aaronem, bądź też rozmowę o umiejętnościach magicznych, które pokazał na lekcji obrony przed Czarną Magią. Okazało się, że Albusowi nie chodziło o żadną z tych rzeczy. Wezwał go, gdyż jakiś czas temu odnalazł dziennik Newtona Scamandera, jego dziadka. W dormitorium Kevin przeczytał jego zawartość. Były tam podary dotyczące używania zaklęć, sporządzania eliksirów oraz latania na miotle. Na ostatniej stronie widniał tekst:

Jakiś czas temu natknąłem się na tajemnicze znaki w Rumunii. Pokusiłem się o ich przetłumaczenie. Tekst brzmiał:

"Pewnego dnia człowiek wróci zza grobu. Będzie nieśmiertelny, nie będzie można go pokonać żadnym zaklęciem, ale ja, Merlin, wiedząc, że ten dzień nadejdzie, stworzyłem zaklęcie, które może zdjąć z niego ten dar. Wszystko zapisałem w jednym ze swoich dzienników, do którego prowadzi ta zagadka:

W zamku

gdzie magia emanuje bez ustanku,

gdzie piasek i cień

rządzą w noc i dzień."

Pierwsza część dotyczy Hogwartu, jestem tego pewien, w końcu Merlin chodził do niego, lecz druga część nie daje mi spokoju, nie potrafię jej rozgryźć. Poprosiłbył o pomoc innych, ale obawiam się, że nikomu nie mogę w tej sprawie ufać.

Kevin pokazał zapiski Marcusowi, licząc, że on wpadnie na jakiś pomysł. Niestety się mylił. Chłopcy uznali, że lepiej nie mówić o tej zagadce nikomu. Przez długi czas starali się ją rozwiązać sami.

Święta

Na święta Kevin wrócił do matki. Okazało się, że kobieta zachorowała na nowotwór i niedługo umrze. Chłopak nie mógł pogodzić się z tym, że również jego drugi rodzic umrze. Namawiał ją do użycia magii, w celu naprawienia problemu, lecz ona się nie zgodziła. Po kilku tygodniach po świętach Kevin dostał list dotyczący jej śmierci.

Prośba o pomoc

Klub pojedynków

Zakończenie roku

Drugi rok

Trzeci rok

Czwarty rok

Piąty rok

Szósty rok

Siódmy rok

Walka z śmierciożercami

Relacje

Marcus Devlin

Marcus był najlepszym przyjacielem Kevina. Przebywali razem niemal non stop.

Jessica Sanders

Aaron Stoner

Aaron od początku wydawał się Kevinowi jakiś niemiły i się nie mylił. Kiedy Scamander obronił Marcusa przed Stonerem, rozpoczął się między nimi długotrwały konflikt.

Thomas Johnson

Frank Erics

Frank nie przepadał za Kevinem od momentu, w którym "przez Scamandera" Slytherin stracił punkty w pierwszej klasie.

Arktus Lestrange

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki