FANDOM

Burza

Cichy, ciemny wieczór... Państwo Alexander i Ginevra Middle'owie wraz z młodziutkim synem Kaspianem siedzą przy kominku. Niedługo miały być czwarte urodziny Kaspiana.

- Mamo a czy wujek John przyjdzie na moje urodzinki? -rzekł Kaspian- BO bardzo bym tego chciał!

- Tak słonko! -odpowiedziała- Możliwe że przyjdzie też dzia...

Wtedy nagle piorun uderzył w ich dom. Odpadła antena.

- Ehh... Widać bede musiał niedługo iść do sklepu po nową... -powiedział Alexander

- Nie Aleksiu, ja pójde -odrzekła Ginevra

3 dni później czyli 12 maja odbyły się urodziny Kaspiana.

- Mamooo, co dostałem? -spytał młodzieniec- Bo ja nie umiem otworzyć

- Kaspianku! Od nas dostajesz ten prezent, ale otwórz go dopiero po swoich urodzinach.

- Dobrze mamusiu.

Nazajutrz Ginevra poszła do sklepu Vision C w "Alejce Bólu", gdyż był to najbliższy sklep gdzie sprzedawali anteny. Niestety nie wróciła...

- Tato, dlaczego mama nie wróciła?

- Synku... -ze smutkiem wyznał- Nie martw się, wróci

- A gdzie jest?

- Ee, pojechała do dziadka Bena, może niedługo wróci. Idź do pokoju synku

- Dobrze tato

Tydzień od tamtego wydarzenia minął. Nagle z drzwi wyniósł się donośny dźwięk pukania.

- Już idę! -krzyknął Alexander

Otworzył drzwi i ukazał mu się niezbyt wysoki mężczyzna w czarnym aksamitno-skórzanym płaszczu i czarnych skórzanych rękawicach. Miał on dość krótkie włosy w kolorze ciemnego blondu i czarne przenikające dusze, niełaskawe oczy. Na raz wyjął swą różdżkę ukrytą w rękojeści noża, krzyknął coś i na cały dom rozbłysnęło się zielone światło; światło zaklęcia śmierci; światło zaklęcia Avada Kedavra. Przerażony, a zarazem smutny Kaspian padł omdlały i widział tylko go, go mówiącego, że Czarny Pan nadejdzie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki