FANDOM

Kaspian Middle - czarodziej pochodzenia angielskiego i francuskiego. Jest czarodziejem półkrwi, gdyż jego ojciec był czystej krwi zaś matka była mugolką. Osobiście uważa, że jest Szkotem.

Młodość

Kaspian i jego rodzice mieszkali w swoim małym domku na ulicy Da Vinciego 6/1 w Londynie. Dzień po czwartych urodzinach Kaspiana jego matka umarłą w tajemniczych okolicznościach po tym jak miała iść do sklepu w "Dzielnicy Bólu". Jego ojciec powiedział że na jakiś czas pojechała do dziadka Bena. Tydzień później 20 V 2010 roku ktoś zapukał grzmiąco do ich drzwi. Alexander otworzył a wtedy ukazał się mu wysoki mężczyzna w czarnym płaszczu i o krótkich włosach w kolorze ciemnego blondu i o posępnych czarnych oczach. Wyjął swą różdżkę i wtedy rozbłysnęło zielone światło; światło zaklęcia śmierci; światło zaklęcia Avada Kedavra. Wtedy ojciec Kaspiana w bezruchu spadł na ziemię. Kaspian to widział i zemdlał spoglądając w oczy śmierciożercy, Adriana Lumisa. Akurat wtedy miał go odwiedzić wujek John. Zobaczył martwego brata i omdlałego bratanka. Wziął go do swojego domu w szkockich górach, a swego brata zakopał w ogródku. Od tamtego czasu Kaspian mieszkał już u wujka, ale wiedział, że jego rodzice nie żyją.
Images.jpg

Marsylia na śneigu

LongBlondeBoy6.jpg

Kaspian w wieku 10 lat

Urll.jpg

John Middle uchwycony na zdjęciu

Listy z Hogwartu

21 sierpnia roku 2017 Kaspian mieszkający wówczas u wujka dostał list zaadresowany dla niego. Polecieli na ulice pokątną na latającym skuterze modelu P451. Kupili najważniejsze rzeczy czyli min.: kociołek, książki i różdżkę którą nazwał Ginevra na cześć jego matki. Zakupił też walecznego kundelka o imieniu Alex i fretkę Marsylie.

Peron 9 i 3/4

Był 1 września 2017 roku (piątek). Wraz z wujkiem przeszli przez ścianę na peron 9 i 3/4. Tam poznał swojego pierwszego kolegę ze świata magicznego; Stephena Walla. Zaprzyjaźnili się już po przywitaniu się. W pociągu Hogwart's Express poznał również Albusa Pottera, Rose Weasley i Scorpiusa Malfoya

Ceremonia Przydziału

Tiara Przydziału długo zastanawiała się do jakiego domu dać Kaspiana. Myślała prawie 6 minut więc Kaspian stał się "Hatstallsem". Ostatecznie zdecydowała że zostanie przydzielony do Gryffindoru, tam gdzie jego przyjaciele. 

Pierwsza klasa

Druga Klasa

Mistrzostwa Świata w Quidditchu 2018

Trzecia klasa

Czwarta Klasa

Piąta klasa

III Bitwa o Hogwart

Szósta klasa

Siódma klasa

Dalsze losy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki