FANDOM

Crystal 128 clock.png Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Silver635

Joseph Baltimore (ur. 16 czerwca 1964r., zm. 1 sierpnia 1997r.) — czarodziej półkrwi, wywodzący się z rodziny Baltimore. W młodości uczęszczał do Hogwartu, gdzie przydzielono go do Slytherinu. Z powodu swoich potężnych magicznych zdolności oraz posłuszeństwa został wyznaczony przez specjalną komisję składającą się z pracownikóww Ministerstwa na tajnego szpiega w szeregach śmierciożerców. Niestety po jakimś czasie Josepha ogarnęła żądza władzy i potęgi, więc samowolnie przerwał swoją dotychczasową misję i stał bezwzględnie lojalny wobec Czarnego Pana.

Biografia

Młodość i nauka w Hogwarcie

Joseph urodził latem roku 1964 w Londynie jako syn czarodzieja Johna oraz pani Anny Baltimore. Rok później przyszedł na świat jego młodszy brat, Richard. Rodzice zawsze większą uwagę skupiali na pierworodnym potomku, zaniedbując swojego drugiego syna. Gdy nadszedł list z Hogwartu małżonkowie byli szczęśliwy, że Joseph będzie mógł się rozwijać w kierunku praktyk magicznych. Rok później do starszego brata dołączył młodszy. Obaj chłopcy dołączyli do Slytherinu, więc mieli dużo czasu dla siebie, który wykorzystywali na rozmowy.

Kończąc Szkołę Magii i Czarodziejstwa, Joseph został zatrudniony w Ministerstwie jako auror. Kilka lat później wyznaczono go na szpiega Ministerstwa w szeregach śmierciożerców.

Służba w szeregach Śmierciożerców

Bitwa nad Little Whinging

Ślub Billa i Fleur Weasley

Więcej z Fandomu

Losowa wiki