FANDOM

John Parr (ur.1960) — potężny czarodziej, umieścił swój mózg w orangutanie, posiada władzę nad niemagicznymi naczelnymi, w tym też w pewnym stopniu nad mugolami.

Historia

John Parr urodził się w 1960 roku. W Hogwarcie przydzielono go do Slytherinu. Nie działo się wtedy nic godnego uwagi, aż w końcu po ukończeniu szkoły słuch o nim zaginął. Przestał utrzymywać kontakty ze swoimi przyjaciółmi ze szkoły, zupełnie jakby całkowicie przestał istnieć. W końcu, jeden z jego przyjaciół próbował go odnaleźć, niestety poszukiwania te spełzły na niczym. W lato 1990 roku kiedy ten sam przyjaciel wybrał się na wakacje do Indonezji aby wypocząć. Usłyszał on przez przypadek od mugoli miejscowe pogłoski o wielkiej małpie atakującej ludzi, oraz ludzi zachowujących się dziwnie. Wybrał się do dżungli, myśląc iż jest to jakieś zbiegłe eksperymentalne magiczne stworzenie. Został on porwany jednak przez małpy i zawleczony do kryjówki ich króla, którym to okazał się John Parr. Okazało się iż za pomocą alchemii, magii oraz chirurgii przeniósł swój mózg do wnętrza jednego z orangutanów. Na początku miał być to eksperyment, lecz okazało się iż w tej postaci jest on w stanie kontrolować niemagiczne naczelne. Przyjaciel zyskał propozycję aby dołączyć do legionów, lecz zamiast tego uciekł. Podczas ucieczki przed małpami wpadł do jaskini, gdzie to znalazł myślodsiewnię oraz zebrane myśli Johna. Okazało się iż uciekł do Indonezji tuż po ukończeniu nauki w Hogwarcie, gdyż uznał że nie nadaje się do ludzkości. W fiolkach z myślami znalazła się masa wspomnień z obrzydliwych operacji i badań nad małpami, John bowiem non-stop, codziennie "nagrywał" myśłami swoje działania i wsadzał je do butelek, w myśl jeden dzień = jedna butelka. Przyjaciel uciekł z wyspy czym prędzej, niezauważony, a następnie zgłosił całą sprawę Indonezyjskiemu Ministrowi Magii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki