FANDOM

"Nie każdy rodzi się dobry"

- oficjalny slogan filmu. Harry Potter i Bractwo Pazura - dziewiąty film o Harrym Potterze. Jest bezpośrednią kontynuacją serii po filmie Harry Potter i Włócznia Przeznaczenia.

Fabuła

Harry jako auror dowiaduje się iż Ginny jest w ciąży. Zaczyna się martwić - czy będzie dobrym ojcem? Pomaga mu w tym Ron, jego dawny przyjaciel, oraz ku jego zaskoczeniu - Draco Malfoy. Wkrótce dowiaduje się jednak od jednego z wysoko postawionych urzędników w Departamencie Tajemnic iż w Wielkiej Brytanii zaczynają znikać czarodzieje. Harry jednak mówi że nie może tego zrobić, albowiem jego żona jest teraz ważniejsza. Draco przekonuje go jednak iż wróg może zaatakować Ginny, albowiem wszyscy czarodzieje którzy zniknęli mieli jakiś kontakt z osobą Harry'ego Pottera i/lub byli znani w Hogwarcie. Harry wyrusza więc po śladach aby odnaleźć tajemniczego porywacza i w końcu odkrywa osobę która go widziała - zbzikowanego mugolskiego pastora. Mówi że to co porwało czarodziejów jest wielkie i włochate. Wkrótce okazuje się że za wszystkim stoi nic innego jak tajne stowarzyszenie wilkołaków dowodzone przez Kor' Gaar'a, wilkołaka albinosa który chce zniszczyć najpotężniejszych czarodziejów a następnie sprawić by wilkołaki rzadziły światem i muszą zabić w tym celu Harry'ego Pottera, Rona i Hermionę a także Ginny. Harry walczy z wilkołakami które to śledzą jego i jego przyjaciół. W końcu gdy sytuacja wilkołaków zdaje się być kiepska, Kor' Gaar' aktywuje tajną broń - olbrzymiego 50-metrowego kamiennego golema którym to rusza na Hogwart. Ron decyduje się walczyć z ogromnym stworem. Okazuje się jednak iż Kor' chce zniszczyć Hogwart z innego powodu - kiedy Czarny Pan był u szczytu swoich mocy, wymordował wilkołaczy rezerwat w którym to on przebywał, a następnie zrzucił winę za to na Hogwart, by Wilkołaki do niego dołączyły. Rezerwat i rodzina Kor' Gaar'a nie zgodziła się na to, przez co została zamordowana. Kor' uciekł jako jedyny, a następnie stworzył armię likantropów by powalić czarodziejów na kolana za to co zrobili jego rodzinie. Wkrótce okazuje się jednak iż ma w sobie resztkę godności, albowiem gdy Ron próbuje go prrzekonać by nie niszczył świata, próbuje powstrzymać golema. Jednakże nie udaje mu się to, albowiem stwór rozszalał się na dobre i jedyny sposób aby go zatrzymać to zniszczenie jego serca, ale da się to osiągnąć tylko i wyłącznie poprzez wskoczenie w jego środek. Wilkołak poświęca się i ginie w ten sposób, podczas gdy golem jest zniszczony. Wilkołaki i czarodzieje godzą się a Ginny rodzi swoje pierwsze dziecko.

Postacie (nowe)

  • Kor' Gaar' - lider wilkołaków. W formie wilkołaka jest nadal w stanie mówić biegle po angielsku, jest też albinosem. Posiada czerwone oczy oraz białe futro. Zginął w sercu golema.
  • Silverback - najlepszy żołnierz Kor' Gaar'a. W przeciwieństwie do innych wilkołaków które przypominają humanoidalne wilki, ten posiada posturę bardziej zbliżoną do tej goryla.
  • Grand - żołnierz Kor' Gaar'a. W formie wilkołaka jest brązowy i wychudzony.
  • Rete - włoski żołnierz Kor' Gaar'a. Jako wilkołak porusza się najczęściej na czterech nogach, a na swoim grzbiecie posiada coś na kształt kolców.
  • Rsent - jedna z nielicznych kobiet z watachy wilkołaków Kor' Gaar'a. Pod postacią wilkołaka jest szaro-biała i wydaje się być bardzo otyła ale pomimo tego jest niesamowicie zwinna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki