FANDOM

,,Nie ważne, czy chcesz czy nie, Jones, ale masz tam PÓJŚĆ i po nią IŚĆ i ją do tego PRZEKONAĆ..."

-Flame kłócąca się w Willem

Flamea Brown (Hall) - ur. 19 marca 2000 roku jako córka Lavender Brown i Roberta Hall. Ma młodszego brata Frederica, z którym jest mało zżyta ponieważ jest od niej młodszy i jest tak naprawdę jej przybranym bratem, dlatego uważa siebie za jedynaczkę, co Will wykorzystał i czasami mówi na nią Rozpieszczona Jedynaczka, czy też Flaming, ponieważ Flaming to było pierwsze skojarzenie jej imienia, jak i przesadna miłość do flamingów dziewczyny. Posiada moc ognia, tzn. potrafi niewerbalnie używać ognia, tak samo poprzez myśli. Członkini "Zakonu" 00-99, który został stworzony przez jej kolegę, Emmanuela Smitha, a została do niego przekonana przez swoją przyjaciółkę, Rose. Jej odegraną rolę użyczyła jej Liz GIllies. Co dziwne, Flame uwielbia jej słuchać i jest jej fanką.

Wygląd

Flame posiada czerwone do ramion włosy, które najczęściej wiąże w kucyk. Jej oczy mają barwę brązową (jednak w filmie miała szare oczy) za to jej cera jest blada. Jest niską dziewczyną, co zostaje wielokrotnie wykorzystywane przez Willa, ponieważ różnica ich wzrostu wynosi około 20 centymetrów.

Charakter

Flame jest postawną, wybuchową i upartą dziewczyną, która zawsze postawi na swoim miejscu. Każdy uważa, że lepiej z nią nie zadzierać, bo można ostro oberwać. Najwięcej emocji wyżywa na Will'u, z którym się wspólnie nienawidzą, co okazuję się potem drogą do wielkiej, owocującej przyjaźni.

Dziewczyna jest przedstawiona w świetle dosyć złym, jak i dobrym.  Ciągle się kłóci i sprzecza z Willem i ma do niego pretensje, a Will tak naprawdę jest niewinny, dlatego uważa ją się przy pierwszym spotkaniu za osobę kłótliwą, jak i taką, o co ma wieczne pretensje. Jednak kiedy uda się z nią zaprzyjaźnić, jest lojalna, pomocna i zawsze dotrzymuje słowa.

Biografia

Wczesne Życie

Flame urodziła się 19 marca (czyli w dzień ognia) 2000 roku jako córka Lavender Brown i Roberta Hill, z tak zwanego przypadku, dlatego nie miała zawsze oboje rodziców obok siebie, tylko zawsze matkę, wyjątkami są letnie wyjazdy do ojca. Ojciec obdarzył ją mocą manipulowania ogniem, przez co dziewczynka oprócz że była czarownicą, to potrafiła robić z ogniem co jej się podoba. Pokazała to nawet przy kominku, kiedy wygaszała i rozpalała ogień. W styczniu 2006 i wrześniu 2011 na świat przyszło jej dwóch braci bliźniaków - Sama i Toma, tym samym zdobywając ojczyma, Zacka, do którego nie była przekonana. 19 marca 2011 roku dostała list z Hogwartu, infromujący że została przyjęta do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

Pierwszy Rok w Hogwarcie

Przed pierwszym rokiem dziewczynka

Drugi Rok w Hogwarcie

Trzeci Rok w Hogwarcie

Czwarty Rok w Hogwarcie

Piąty Rok w Hogwarcie

Szósty Rok w Hogwarcie

Siódmy Rok w Hogwarciej

Wyprawa po relikwie Żywiołów

III Bitwa o Hogwart

Bitwa Żywiołów

Późniejsze Życie

Relacje

Rodzina

Pozostali

"Zakon" 00-99

Emmanuel Smith

Rose White

Will Jones

Hogwarcki Rocznik 2000

Inni

Ogień

Zdolności

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki