FANDOM

Crystal 128 clock.png Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: GorgonzolaSW

Czarodziejskie Gadżety Downhallów to sklep z psikusami należący do Pansy i Duke'a Downhallów. Otwarty w roku 2000, zamknięty w roku 2056 z powodu śmierci jednego z właścicieli.

Historia

Ślub Pansy Parkinson i Duke'a Downhalla

.......jhdaesghfdgyh.jpg

Ślub Pansy i Duke'a

W roku 1999, w górach Alpach, osiemnastoletnia Pansy Parkinson spotkała przystojnego farmera czystej krwi. Od razu obydwoje przypadli sobie do gustu. Ślub odbył się parę miesięcy później, druhnami zostały Astoria i Dafne Greengrass, szkolne koleżanki Pansy, natomiast druhami Draco Malfoy i Blaise Zabini, też szkolni koledzy Pansy. Po ślubie para zaczęła rozważać prowadzenie wspólnego interesu. Zdecydowali, że będzie to sklep na Pokątnej.

Targi z Borginem

W tym czasie Borgin dla swojego sklepu powiększył jego teren. Duke chciał wykupić kawałek ziemi od Borgina, jednak ten się nie zgadzał. Jednak z pomocą przyszedł im Lucjusz Malfoy, który miał duże wpływy w Ministerstwie. Przypomniał Borginowi o długach, a ten przestraszony oddał im kawałek terenu.

Otwarcie i Złote Lata

W końcu Downhallom udało się otworzyć sklep. Funkcjonował on przez prawie 57 lat. W ten czas Downhallowie stali się jednymi z najbogatszych ludzi w kraju. Często w ich sklepie bywali George Weasley i Verity, przychodząc po porady dla funkcjonowania Magicznych Dowcipów Weasleyów.

Śmierć Duke'a i zamknięcie

W roku 2056, Duke'a na pojedynek wyzwał inny czarodziej, Polluks Brenad. Duke stawił się w willi przeciwnika, jednak nie zastał tam nikogo. W tym czasie Brenad pojechał na Pokątną, do sklepu Downhallów i oszołomił, a potem ukrył w komórce Pansy. Ukradł większość pieniędzy ze sklepu, jednak Duke domyślił się o co chodzi i z grupą aurorów dotarł na miejsce. Uwolnił Pansy, jednak w potyczce został ciężko ranny i trafił do szpitala. Gdy aurorzy zabierali do Azkabanu Polluksa za użycie Zaklęcia Niewybaczalnego Cruciatus na Duke'u, ten był na oddziale zamkniętym. Dwa dni później Duke zmarł, a Pansy, jako że była już w podeszłym wieku, zrezygnowała z prowadzenia interesu. Później lokal został oddany synowi Borgina.

Produkty sprzedawane w ,,Czarodziejskich Gadżetach Downhallów"

Słodycze

  • Żelkowe Żaby
  • Liczby Szczęściarza
  • Ciasteczka Mroku
  • Wyroby Cytrynowe Duke'a Downhalla
  • Przygodowe Grzybki
  • Halucynogenne Bakterie
  • Czekosoki

Wodne Psikusy

  • Balony do Rzucania
  • Antidotum na Tarantallegrę
  • Rzule
  • Pistolety ,,Wieloryb"

Ohydztwa i Paskudztwa

Nieznana Seria

  • Farmer's Trouble
  • Malignant Piggybank
  • Goblin-Thief
  • Kapcie Mugolaka

Inne rzeczy są jeszcze wymyślane przez autora, a linki nieistniejące zostaną niedługo stworzone. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki