FANDOM

Claudinelle de Foul - siostra Herpona de Foul.

Dorosła Claudinelle.jpg

Claudinelle urodziła się w Anglii w Rezydencji Slytherinów w 1098 roku.Była grzeczną, ułożoną dziewczynką.Nie pałała niechęcią do czarodziejów pochodzenia mugolskiego ale nie tolerowała mugoli.Gdy miała 9 lat jej brat postanowił wydać ją za mąż z powodów politycznych.Miała poślubić sześćdziesięcio letniego Barona Stephensa Browna w zamian za spory majątek i smocze jajo warte fortunę.Postąpiła zgodnie z decyzją i wyszła za mąż za Browna.Nie kochała go tak jak on jej.Nie posiadali dzieci.Dwa lata po ślubie Stephens zmarł na smoczą ospę.Claudinelle wróciła do Rezydencji Slytherinów, gdzie została jej powierzona piękna komnata z widokiem na rzekę.Komnata ta znajdowała się na 9 piętrze.Pewnego wieczoru gdy Claudinelle miała 16 lat zauważyła przechadzającego się obok rzeki mężczyznę.Zakochali się w sobie,lecz gdy Herpon dowiedział się o tym zakazał jej się z nim widywać.Chłopak nazywał się Philippe Anderson i był charłakiem.Codziennie przechadzał się obok rzeki i czekał na ukochaną,a ta patrzyła na niego z okna.Kilka miesięcy później dostrzegła za oknem swojego ukochanego oraz jakiegoś czarodzieja.Czarodziej ów rzucił zaklęcie przez ,które zmarł Philippe.Claudinelle siedziała w swojej komnacie płacząc i rozpaczając.Gdy osiągnęła wiek 23 lat zabiła się z tęsknoty za ukochanym,wieszając się na linie.Po jej śmierci komnata w której przebywała została nazwana komnatą smutku.

Młoda Claudinelle.jpg
Talenty i zdolności

Claudinelle w przeciwieństwie do innych nie potrafiła rozmawiać z wężami co bardzo zawiodło jej krewnych.Potrafiła zmieniać się w sowę śnieżną.Opanowała mistrzowsko Oklumencję.

Wygląd i Charakter
Rozpaczająca Claudinelle .jpg

Claudinelle to średniego wzrostu,szczupła dziewczyna.Miała długie,blond włosy,niebieskie oczy,wąskie usta i wyraźne rysy twarzy.

Była miłą,ale smutną i samotną dziewczyną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki