FANDOM

Crystal 128 clock.png Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Silver635

Antoni Zadrev (ur. 23 marca 1959r., zm. 2 maja 1998r.) — czarodziej czystej krwi. W młodości uczęszczał do Hogwartu, gdzie tiara przydzieliła go do Slytherinu. Od najmłodzszych lat był przeciwny mugolom i szlamom. Po skończeniu szkoły dołączył do popleczników Lorda Voldemorta, którzy zwali siebie śmierciożercami. Brał udział w Pierwszej Wojnie Czarodziejów, a po porażce Czarnego Pana nie przestał być wobec niego lojalny. Gdy Voldemort powrócił w 1995 roku, Zadrev był jednym z pierwszych, którzy stawili się na jego wezwanie. On to wraz z trójką śmierciożerców zaatakował Norę Weasley'ów a potem przedostał się do Hogwartu i był świadkiem śmierci Dumbledore'a. Zginął podczas bitwy o Hogwart od róźdzki Lucjusza Lythona, znanego wśród śmierciożerców jako Raithe Lython.

Biografia

Wczesne życie i nauka w Hogwarcie

Zadrev urodził się 23 marca 1959 roku w Wielkiej Brytanii jako syn rosyjskich imigrantów ze Związku Radzieckiego. Gdy trochę dorósł zaczął naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Tiara przydzieliła go do Slytherinu. Miał za złe swoim rodzicom, że nadali mu imię Antoni. Wielekrotnie wyśmiewano go z tego powodu i często wpadał w kłopoty. Postanowił w przyszłości zemścić się na swoich prześladowcach.

Pierwsza Wojna Czarodziejów

W 1980 roku, gdy Zadrev usłyszał o tym, że Voldemort mobilizuje armię czarodziejów to bez wahania do niej dołączył. Musiał przejść szereg prób w tym zamordować własnych rodziców. Później nie miał z tego powodu wyrzutów sumienia. Po dołączeniu do śmierciożerców wraz z innymi czarnoksiężnikami mordował czarodziejów czy mugoli. Po upadku Czarnego Pana po wizycie w Dolinie Godryka, Zadrev czekał w ukryciu aż do jego powrotu.

Druga Wojna Czarodziejów

Bitwa w Departemencie Tajemnic

Death Eaters Department.jpg

Lucjusz i Zadrev w Departamencie Tajemnic.

Zadrev razem z Lucjuszem i pozostałymi śmierciożercami zdołał włamać się do Departamentu Tajemnic. Tam wywiązała się walka między poplecznikami Voldemorta a Harrym i jego przyjaciółmi. Antoni został wykluczony już w pierwszych minutach walki, uderzony zaklęciem drętwota przez wybrańca.

Atak na Norę Weasley'ów

Rok później, brał udział w ataku na Norę Weasleyów. Wraz z Lucjuszem nie został zauważony przez rodzinę i osłaniał towarzyszy m.in. Bellatriks. Potem uciekł, gdy dom zaczął płonąć.

Starcie na Wieży Astronomicznej

W 1997 roku wraz z grupą śmierciożerców wtargnął do Hogwartu z pomocą Draco Malfoya. Był świadkiem śmierci Dumbledore'a. Po tym wydarzeniu wraz z innymi zwolennikami Voldemorta na czele ze Snape'm opuścił tereny szkoły Magii i Czarodziejstwa.

Zebranie w Dworze Malfoy'ów

Rok później, brał udział w zebraniu w Dworze Malfoy'ów.

Polowanie na Harry'ego Pottera

Bitwa nad Little Whinging

Bitwa o Hogwart i śmierć

Osobowość

Relacje

Lord Voldemort

Antoni był wobec Lorda Voldemorta bardzo lojalny i oddany. Niestety, niezbyt za nim przepadał. Wysyłał go z Raithe'm na rozmaite misje specjalne, najprawdopodobniej by się go pozbyć. Można powiedzieć Że-Ten-Którego-Imienia-Nie-Można-Wymawiać był wielkim idolem Zadreva.

Severus Snape

Antoni znał Severusa bardzo dobrze, ponieważ chodził z nim do jednej klasy jeszcze za czasów nauki w Hogwarcie. Nieznane są ich stosunki ale najpewniej obaj mężczyźni się przyjaźnili. Po śmierci Snape z rąk Czarnego Pana, Zadrev zaczął się martwić o przyjaciela i ruszył by na poszukiwania go odszukać gdyby nie zbliżająca się bitwa.

Raithe Lython (właśc. Lucjusz Lython)

Będę miał cię na oku, Raithe. — Antoni do Raithe'a.

Od samego początku Antoni nie przepadał za Raithe'm (Lucjuszem).

Pozostali śmierciożercy

Ciekawostki

  • Zadrev nigdy nie używał swojego imienia, po prostu się go wstydził.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki