FANDOM

Antet Pysterk - czarodziej półkrwi, sprzymierzeniec Lorda Voldemorta. Ginie w Bitwie o Hogwart.

Dzieciństwo

Antet należał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie w latach 1975-1981.

Ceremonia Przydziału

Został, wraz ze swoim kolegą Phileasem Dafferem, przydzielony do Slytherinu. Później, już następnego dnia, sprawiał kłopoty nauczycielom i dokuczał starszemu od niego o cztery lata Severusowi Snape'owi.

Owutemy

Antet zdał wszystkie Owutemy na W (wspaniale). Niestety, tuż po tym kiedy oddał sprawdzian do Hogwartu wtargnął Lord Voldemort, zabijając kilku uczniów, i biorąc ze sobą paru innych. Pysterk marzył o przypodobaniu się Voldemortowi, więc uśmiercił zaklęciem Avada Kedavra swojego egzaminatora, Edda Ruddle. Czarny Pan bez wahania przyjął go do śmierciożerców.

Dalsza działalność przestępcza

Podczas złotych lat Lorda Voldemorta Pysterk zabił wielu ludzi, w tym Erykę Avery, siostrę śmierciożercy Avery'ego. Zniszczył też jeden ze skarbców w banku Gringotta, jednak zapłacił za to utratą przyjaciela, Yana Puceya, ojca Adriana Puceya. Jednak nie zmartwił się tym zbytnio.

Bitwa w Departamencie Tajemnic

W bitwie w Departamencie Tajemnic został uderzony zaklęciem Expelliarmus przez Remusa Lupina, co sprawiło, że wylądował tuż obok zasłony śmierci. Tajemnicza firanka wciągnęła mu kawałek ręki. Od tej pory musiał nosić protezę i, co ciekawe, zaczął być praworęczny.

Bitwa na Wieży Astronomicznej

Na wieży astronomicznej wraz z Fenrirem Greybackiem próbował zaatakować Albusa Dumbledore'a, jednak Severus Snape rzekomo ,,niechcący" zawalił sklepienie, co oddzieliło ich od Wieży Astronomicznej. Chwilę później znalazł drugie przejście, lecz tylko Greyback z niego skorzystał, ponieważ Antet zaraz potem został przywalony głazami, wyczarowanymi przez Septimę Vector.

Bitwa o Hogwart i śmierć

Podczas bitwy o Hogwart zabił wielu uczniów, w tym Colina Creeveya. Po ,,śmierci" Harry'ego walcząc u boku Bellatriks Lestrange został zabity przez Charliego Weasleya.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki