FANDOM

Alther Vane - krwiożerca i sprzymierzeniec Lorda Voldemorta. Należał do szkoły Durmstrang.

Informacje

Był wzorowanym uczniem Durmstrangu. Fascynował się Czarną Magią. Właśnie w szkole stworzył organizację Krwiożercy i nazwał siebie Septimusem.

W szkole

Był dobrym uczniem. Na początku miał być zapisany do Hogwartu, ale jego ojciec odmówił. Zawsze dostawał trzy oceny pozytywne i czasami te negatywne.

Po szkole

Po Durmstrangu starał się o posadę nauczyciela Obrony przed czarną magią w Hogwarcie, ale McGonagall odmówiła, ponieważ był on za młody. Po dwóch latach został Sekretarzem w Ministerstwie Magii, ale gdy był świadkiem skazania jego ojca za zabójstwo klątwą Avada Kedavra załamany uciekł go Bułgarii. Spotkał tam Voldemorta i znali się dwa lata. Gdy Voldemort "umarł", Alther zamordował wielu mugoli i został skazany do Azkabanu na piętnaście lat. Po dwóch latach uciekł i ukrywał się na terenie Rumuni. Gdy Luke był na czwartym roku Prorok Codzienny opisał, że Septimus ukrywa się na terenie Londynu. Dochodzi do walki między nim, a Lukiem pod koniec roku szkolnego.

Trzecie bitwa o Hogwart

Czwarta bitwa o Hogwart i Śmierć

Podczas bitwy o Hogwart został zamordowany tajemniczym sposobem. Wiadomo tylko, że został zamordowany zaklęciem Knykieto, prawdopodobnie przez Luke'a.

Wygląd

Ma czarne przylizane włosy i żółte oczy. Ma bladą cerę i ponury uśmiech na twarzy. Często się szyderczo śmieje.

Ciekawostki:

  • Jest półkrwi.
  • Jest dobrym przyjacielem Voldemorta.
  • Można powiedzieć, że Septimus jest tak jakby Śmierciożercą i Krwiożercą.
  • Ma dwie różdżki: Jabłoń 12, włókno smoczego serca oraz Brzoza 14, włos z ogona jednorożca.