FANDOM

Alice Nott (ur. 23 września, 1980 r.) — czarownica czystej krwi, córka śmierciożercy Notta seniora i jego żony, siostra bliźniaczka Teodora Notta. Podczas ceremonii przydziału tiara umieściła ją w Slytherinie. Alice była bliską przyjaciółką Arktusa Lestrenge'a.

Wygląd

Alice była dziewczyną o średnim wzroście. Nott była szczupła. Miała rudy, wręcz płomienny kolor włosów. Jej karnacja była jasnego koloru.

Ślizgonka lubiła się ubierać w zielone i czarne ubrania.

Charakter

Alice była przyjaciółką Arktusa Lestrange'a i koleżanką Dracona Malfoya i jego bandy. Podobnie jak wielu jej kolegów i koleżanek ze Slytherinu, gardziła szlamami, mieszańcami i zdrajcami krwi (co wnioskuje jej późniejsza przynależność do śmierciożerców). Nott była bardzo przebiegła i sprytna.

Umiejętności Magiczne

  • Cat March 2010-1.jpg

    Alice jako kot

    Transmutacja
    - Alice bardzo lubiła transmutację. Dzieliła swoją pasję ze swoim przyjacielem, Arktusem, który także fascynował się tym przedmiotem. Nott wykazała talent w tej dziedzinie, gdy na swoim piątym roku została animagiem.
  • Czarna Magia - Alicja znała dobrze tą dziedzinę magii. W 1997 roku została śmierciożerczynią i uczyła się zaklęć czarnoksięskich od swojego ojca.
  • Patronus - Alice nauczyła się zaklęcia patronusa na swoim szóstym roku. Patronusem Alice był smok. Jednak, gdy Nott została śmierciożerczynią, nie używała już więcej tego zaklęcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki